باتاب استیل | درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای

باتاب استیل طراح و مجری تخصصی انواع درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای

باتاب استیل | درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای

باتاب استیل طراح و مجری تخصصی انواع درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای

باتاب استیل | درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای

باتاب استیل طراح و مجری تخصصی انواع درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای

بایگانی

شیشه جان پناه

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ

جان پناه شیشه ای یکی از مهمترین ملزومات ساختمانها در دنیای امروز است چرا که استانداردهای زندگی مدرن نسبت به گذشته تغییر کرده است، از اینرو نصب حفاظ شیشه ای به یکی از رایجترین فعالیتهای قابل اجرا روی ساختمانها است. از مهمترین دلایل با اهمیت بودن جفاظ شیشه ای مواردی است چون:

  • ایجاد امنیت در ساختمان برای سالمندان ، کودکان و همچنین حیوانات خانگی
  • جلوگیری از ورود سارقین و دیگر افراد مزاحم
  • هماهنگ با نما و ظاهر ساختمان
  • ایجاد ظاهری زیبا و مدرن در ساختمان ها

موارد مهمی در انتخاب و نصب حفاظ استیل نقش دارند، از جمله:

  1. کیفیت و ترکیب جنس: با تاکید توصیه می شود که در نصب حفاظ شیشه ای، کیفیت خوب به بالا را انتخاب نمایید چرا که با اینکار از تحمل هزینه های ناخواسته و اضافی جلوگیری کرده اید. کاملا قابل پیش بینی است که بکارگیری جنس بی کیفیت استیل باعث می شود که با گذشت زمان و گاها بعد از مدت کوتاهی سیاه شدگی، کدری، زنگ زدگی و در نهایت پوسیدگی بر روی حفاظ و جنس به ظاهر استیل ایجاد شود و ناچارا به تعویض و تحمل هزینه های اضافی روی آورد. در این میان بسیاری از شرکت های فعال در صنعت نصب استیل از تعمیر و یا تعویض حفاظ های پوسیده شده خودداری می کنند چرا که پروسه ای زمانبر و ضررزا می باشد. بنابراین توصیه می شود که استیل با کیفیت ۳۰۴ و ۳۱۶ را برای حفاظ های خود انتخاب کنید.
  2. محل اجرا: همانطور که از اسم برمی آید حفاظ شیشه ای جهت محافظت نصب می شود پس باید در محل هایی نصب گردد که احتمال می رود امکان ورود سارقین و یا سقوط افراد وجود دارد. از اینرو حفاظ شیشه ای برای بالکن، تراس و ورودی درب ها مناسب می باشد. باید یادآور شد که حفاظ درب ورودی با درب استیل ضد سرقت متفاوت است چه به لحاظ ظاهری و چه به کاهای کارگاهی.
  3. طرح: وجود تنوع در حفاظ های شیشه ای این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم می کند تا به سلیقه خود و هماهنگ با نمای ساختمان از طرح های متفاوتی بهره مند شوند.
  4. رنگ: رنگ های گوناگون با طیف گسترده در کنار کارهای کدر و براق نیز کمک بزرگی جهت ایجاد زیبایی در کنار امنیت است.
  5. نحوه نصب: بسیار مهم است که اجرای کار توسط گروهی زبده و کاربلد انجام گیرد چراکه از اتلاف وقت، هزینه و همچنین ایجاد نارضایتی جلوگیری میکند.
  6. پایه ساختمان: در اینجا به این معنی است که ساختمان باید در مرحله ای از اجرا و اتمام قرار گرفته باشد که امکان اجرا حفاظ شیشه ای در آن وجود داشته باشد و به این ترتیب از دوباره کاری و تحمیل هزینه اضافی جلوگیری شود.

مطلب مفید مطالعه کنید : حفاظ شیشه ای پنجره

همانطور که گفته شد معمولا محل های خاصی از ساختمان ها نیازمند اجرای حفاظ استیل می باشد. با این حال ساختمان های مشخصی نیاز جدی به نصب حفاظ درند، از جمله بانک ها، هتل ها، ساختمان ها ، مغازه هایی مانند طلا و جواهر فروشی و منازل. حفاظی که در درب ورودی بانک ها نصب میشود به حفاظ شیشه ای معروف هستند.

  • باتاب استیل

جان پناه شیشه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی